Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Tarjoatko Smartumin työsuhde-etuja työntekijöillesi? Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.
S
Työnantaja: Tarvitseeko minun tehdä sopimus Smartum Oy:n kanssa tilatakseni Smartum-etuja?
Työnantaja: Tilaamassa etuja työntekijöille - Vaiheistetut ohjeet Smartum saldon tilaamiseen Verkkopalvelussa
Työnantaja: Tilaamassa etuja itselle - Vaiheistetut ohjeet Smartum saldon tilaamiseen Verkkopalvelussa
Työnantaja: Miten tilaan Smartum-etuja (saldo) työntekijöilleni Verkkopalvelussa?
Työnantaja: Uuden työntekijän lisääminen Smartum Verkkopalvelussa
Työnantaja: Milloin saldo-edut latautuvat työntekijöille
Työnantaja: Voinko enää tilata uutta korttia kadonneen tilalle?
Työnantaja: Miten tilaan Smartum-seteleitä henkilökunnallemme?
Työnantaja: Tilasin työntekijälle liikaa saldoa, miten palautan sitä?
Työnantaja: Miten valitsen paikat, joissa hierontaetua voi käyttää?
Työnantaja: Miten lisään fysioterapian hierontaedun piiriin?
Työnantaja: Voiko yhdistys tarjota etua jäsenilleen?
Työnantaja: Mitä hyötyä Smartum-eduista on ja kenelle?
Työnantaja: Yrityksen tilillä on saldoa, miten saan sen jaettua työntekijöille?