Palveluntarjoajan sopimuksesta vastaava henkilö voi tarkistaa ja vaihtaa Smartumille ilmoitetut tilitiedot kirjautumalla Smartum-verkkopalveluun . Käyttäjärooliksi valitaan "Sopimuksesta vastaava". Tämän jälkeen tilitiedot löytyvät osiosta Asetukset > Asiakkuuden tiedot > Tilitiedot. Muistathan tallentaa tiedot muutosten tekemisen jälkeen.
SmartumPay- ja Smartum-verkkomaksujen tilitykset
Smartum tilittää mobiili- ja verkkomaksulla tehdyt maksusuoritukset ilmoittamassanne ajanjaksossa.
Minimitilitysraja on 5 euroa. Tilityksestä vähennetään hinnaston mukaiset kulut. Minimitilitysrajaa voi muokata pienemmäksi tai suuremmaksi omassa Smartum-verkkopalvelussa.
Smartum-seteleiden tilitykset
Smartum tilittää seteleiden arvon palvelupalkkiolla vähennettynä ilmoittamallesi pankkitilille. Tilityksestä vähennetään hinnaston mukaiset kulut.
Postita setelit täytetyn tilityslomakkeen kanssa osoitteeseen Smartum Oy, Yrjönkatu 11 B, 00120 Helsinki. Laita kirjeeseen tarpeeksi postimerkkejä, jotta se tulee varmasti perille. Posti ei toimita meille kirjeitä, joissa postimerkkejä ei ole tarpeeksi kattamaan postimaksua. Setelit voi toimittaa myös paikan päälle toimistomme postiluukkuun samaan osoitteeseen. Tuodessasi seteleitä Smartumin toimistolle löydät pääoveltamme niille varatun postiluukun, johon kuoren voi tiputtaa. Luukusta mahtuu noin 3 cm paksuinen kuori. Muista laittaa mukaan täytetty tilityslomake.
Muista toimittaa vanhentuvat setelit tammikuun loppuun mennessä Smartumille, jotta tilitykset kilahtavat kassaan hyvissä ajoin! Vuoden lopussa eli 31.12. vanhentuvien setelien viimeinen tilityspäivä on seuraavan vuoden 31.1., jolloin setelien tulee olla toimitettuna Smartumin toimistolle.
Lue tarkemmat ohjeet seteleiden tilitykseen täältä.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...