• Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä. Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit tarvittaessa varmistaa tämän vielä SmartumPay-sovelluksen perusnäkymästä kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

Voimassaolon tarkistaminen SmartumPay-sovelluksessa

SmartumPay-mobiilisovelluksen kautta voit tarkistaa erääntyvien saldojen tilanteen missä ja milloin vain.

  1. Avaa SmartumPay.

  2. Valitse oikeasta yläkulmasta “Näytä saldot”.

  3. Valitse sitten “Vanhenevat saldot”.

  4. Näet nyt etujesi vanhenemispäivät niiden alla.

Voimassaolon tarkistaminen Smartum-verkkopalvelussa

Voit tarkistaa saldosi voimassaoloajan myös kirjautumalla omaan verkkopalveluusi tästä. Kirjaudu sisään ja klikkaa kyseistä saldoa kohdassa "Tilin tiedot", niin näet tarkemmat erääntymis- ja tilitiedot.

Jos olet unohtanut tunnuksesi, voit pyytää uutta salasanaa kirjautumissivulla olevan linkin kautta. Käyttäjätunnuksesi on aina sähköpostiosoitteesi.



SmartumPlus: Mistä näen, koska saldo erääntyy?

SmartumPlus-edut ovat voimassa aina tilausvuodesta seuraavan vuoden loppuun, ellei työnantajasi ole viestinyt muuta. Jos edut on tilattu vuonna 2021, ne ovat tällöin voimassa vuoden 2022 loppuun, jne. Lounasedut ovat taas voimassa kuluvan kuukauden loppuun saakka.


Voit tarkistaa saldosi voimassaolon SmartumPay-sovelluksesta:

  1. Varmista, että käytössäsi on sovellusversio 1.16.2 tai uudempi.

    Päivitä versio sovelluskaupastasi tarvittaessa.

  2. Avaa SmartumPay.

  3. Valitse oikeasta yläkulmasta “Näytä saldot”. Edun vuosiluku (esimerkiksi “SmartumPlus ‘21” tarkoittaa vuotta, jolloin edut on otettu käyttöön.

  4. Valitse sitten “Vanhenevat saldot” .

  5. Näet nyt etujesi vanhenemispäivät niiden alla.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Mistä näen käytettävissä olevan saldoni ja ostohistorian?

Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Työntekijä: Millä tunnuksilla SmartumPay-sovellukseen kirjaudutaan?

Työntekijä: Minulla on useampi Smartum-tili, mistä näen paljonko tileillä on saldoa?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?