Alla samlingar
Till anställda
SS
Till anställda: Hur gör jag om min arbetsgivare byts ut och jag har glömt mitt lösenord till Smartum-nättjänsten?
Till anställda: Jag bytte nyligen arbetsplats, men jag har kvar Smartum-sedlar eller elektroniska Smartum-förmåner från min tidigare arbetsgivare. Kan jag fortfarande använda dem?
Till anställda: Vad gör jag om mitt namn ändras?
Till anställda: Beskattning
Till anställda: Betalning med Smartum-förmåner i R-kiosken
Anställda: Jag har av misstag betalat till fel enhet. Hur kan jag korrigera betalningen?
Till anställda: Hur betalar jag med SmartumPay-applikationen?
Den anställda: Så här tar du i bruk SmartumPlus-förmånerna i SmartumPay-appen
Den anställda: Att lägga till pengar i MinPlånbok
Anställd: Hur betalar jag med en Smartum SMS-betalning?
Anställda: Vad är SmartumPay?
Anställda: Var laddar jag ned SmartumPay?
Anställda: Med vilka användarkoder loggar jag in på SmartumPay?
Anställda: Jag har ingen smarttelefon. Kan jag betala med SmartumPay?
Anställda: Var kan jag använda SmartumPay?
Anställda: Hur betalar jag med SmartumPay-appen?
Anställda: Hur betalar jag QR-betalningar med SmartumPay-appen?
Anställda: Om du betalar med SmartumPay utan att vara i Smartum-partners kassan
Anställda: Jag har av misstag betalat till fel enhet. Hur kan jag korrigera betalningen?
Anställda: Jag har av misstag betalat fel belopp. Hur kan jag korrigera betalningen?
Anställda: Hur betalar jag den överstigande med appen?
Anställda: Kan jag annullera en SmartumPay-betalning?
Anställda: Kan jag se min köphistorik i appen?
Anställda: Jag har flera Smartum-konton. Var ser jag hur mycket balans konton har?