Siirry sovellukseen Smartum
English
Suomi
Svenska
Kaikki kokoelmat
Smartum-verkkomaksu
Smartum-verkkomaksu
Kysyttävää verkkomaksamiseen liittyen? Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.
S
11 artikkelia tässä kokoelmassa
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Smartum-verkkomaksu kumppanille
Kumppani: Miten saan Smartum-verkkomaksun käyttöön verkkokauppaan tai nettisivuille?
Artikkelista löydät ohjeet Smartum-maksutavan käyttöönottamiseksi verkkokaupassa tai verkkosivuillasi. Hakusanat: venue, venue_id
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Kumppani: Miten asiakas maksaa Smartum-verkkomaksulla?
Artikkelista löydät tietoa ja ohjeet, kuinka asiakkaasi tekee maksun verkkokaupassasi tai verkkosivuillasi Smartum-verkkomaksutavalla.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Kumppani: Maksujen tilitys ja maksuhistorian tarkastelu
Artikkelista löydät tietoa vastaanotettujen maksujen tilityksestä, tilityspäivistä ja tilitysrajoista.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Kumppani: Korttimaksun lisääminen Smartum-verkkomaksutapaan
Artikkelissa kerromme, miten voit lisätä korttimaksun Smartum-verkkomaksutapaan Stripe-tilin avulla.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Kumppani: Mitä palveluita Smartum-verkkomaksulla voi maksaa?
Artikkelista löydät tietoa siitä, mitä palveluita verkkomaksulla voidaan maksaa. Työsuhde-eduilla voi maksaa vain henkilökohtaisen palvelun.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Kumppani: Paljonko Smartum-verkkomaksuista maksetaan palvelupalkkiota?
Smartum-verkkomaksu on kumppanille maksuton palvelu. Maksat ainoastaan palvelupalkkiota toteutuneista maksuista.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Smartum-verkkomaksu työntekijälle
Työntekijä: Miten ja missä voin maksaa Smartum-verkkomaksulla?
Artikkelista löydät ohjeet Smartum-verkkomaksun tekemiseksi, kun ostat tuotetta tai palvelua verkkokaupasta tai verkkosivuilla.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Työntekijä: Miten voin peruuttaa ostamani palvelun itse?
Jos haluat peruuttaa ostamasi palvelun, otathan yhteyden myyjään/palveluntarjoajaan. Lue lisää artikkelistamme!
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Työntekijä: Miten toimin, jos palvelu peruutetaan?
Peruuntuiko ostamasi palvelu? Ota yhteyttä yritykseen, jolta palvelu on ostettu.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Työntekijä: Miten saan kuitin ostetusta palvelusta?
Tarvitsetko kuitin Smartum-edulla ostamastasi palvelusta tai tuotteesta? Otathan yhteyden myyjäyritykseen – he toimittavat sinulle kuitin!
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten
Työntekijä: Voinko ostaa useampia tuotteita Smartum-verkkomaksulla?
Voit ostaa omaan, henkilökohtaiseen käyttöön tulevia tuotteita tai palveluita myös useampia. Et voi maksaa palveluita toiselle.
S
Kirjoittaja:
Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten