Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Tarjoatko Smartumin työsuhde-etuja työntekijöillesi? Löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin täältä.
SS
Työnantaja: Miten tilaan SmartumPlus-etuja?
Työnantaja: SmartumPlus-edun tilaaminen itselleni
Työnantaja: Miten ja missä joustavaa SmartumPlus-saldoa voi käyttää?
Työnantaja: Mitä eroa on SmartumPlussalla ja SmartumSaldolla?
Työnantaja: SmartumPlus-etutyypit
Työnantaja: Ryhmät ja ryhmien luominen
Työnantaja: Mitä työntekijän eri tilat tarkoittavat?
Työnantaja: Etupakettien luominen, muokkaaminen ja poistaminen
Työnantaja: SmartumPlus-raportit
Työnantaja: Näin hallinnoit työntekijätietoja SmartumPlus-palvelussa
Työnantaja: Miten lisään työntekijät SmartumPlus-palveluun?
Työnantaja: Miten työntekijä saa saldon käyttöönsä?
Työnantaja: Sarakkeiden lisääminen Työntekijä-listaukselle
Työnantaja: SmartumPlus-palvelun laskutus
Työnantaja: Miten verottaja suhtautuu joustavaan SmartumPlus-saldoon?
Työnantaja: OmaLompakko ja edun omavastuu
Työnantaja: Tarvitseeko minun tehdä sopimus Smartum Oy:n kanssa tilatakseni Smartum-etuja?
Työnantaja: Tilaamassa etuja työntekijöille - Vaiheistetut ohjeet Smartum saldon tilaamiseen Verkkopalvelussa
Työnantaja: Tilaamassa etuja itselle - Vaiheistetut ohjeet Smartum saldon tilaamiseen Verkkopalvelussa
Työnantaja: Miten tilaan Smartum-etuja (saldo) työntekijöilleni Verkkopalvelussa?
Työnantaja: Uuden työntekijän lisääminen Smartum Verkkopalvelussa
Työnantaja: Milloin saldo-edut latautuvat työntekijöille
Työnantaja: Miten tilaan Smartum-seteleitä henkilökunnallemme?
Työnantaja: Tilasin työntekijälle liikaa saldoa, miten palautan sitä?
Työntekijä: Miksi työntekijämme eivät ole saaneet etuja käyttöönsä?
Työnantaja: Meille on tullut uusi työntekijä. Miten minun kannattaa tehdä uusi tilaus?
Työnantaja: Milloin saamme laskun tilauksesta tai onko tilaus jo maksettu?
Työnantaja: Mitä tarkoittaa tilausprosessin eri tilat?
Työnantaja: Mistä pääsen rekisteröitymään?
Työnantaja: Miten saan uuden salasanan Smartum-verkkopalveluun?
Työnantaja: Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?
Työnantaja: Miten toimin, kun työntekijän työsuhde päättyy?
Työnantaja: Miten päivitän tietojani?
Työnantaja: En pääse kirjautumaan verkkopalveluun
Työnantaja: Mikä on SmartumPay-sovellus?
Työantaja: Mistä SmartumPay-sovellus ladataan?
Työnantaja: Millä tunnuksilla SmartumPay-sovellukseen kirjaudutaan?
Työnantaja: Missä SmartumPay-sovellusta voi käyttää?
Työnantaja: Miksi henkilöstöni kannattaa siirtyä käyttämään SmartumPayta?
Työnantaja: Kaikilla työntekijöillämme ei ole älypuhelimia. Voivatko he maksaa SmartumPaylla?
Työnantaja: Tarjoan henkilöstölle sähköisiä Smartum-etuja (saldo). Voivatko he käyttää SmartumPay-sovellusta maksamiseen?
Työnantaja: Miten OmaLompakko toimii SmartumPayssa?