Kaikki kokoelmat
Työntekijät
Saatko Smartumin työsuhde-etuja työnantajaltasi? Edunsaajana löydät vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin täältä!
SS
Työntekijä: Miten toimin, jos sähköpostiosoitteeni on vaihtunut?
Työntekijä: En pääse kirjautumaan verkkopalveluun
Työntekijä: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?
Työntekijä: Vaihdoin juuri työpaikkaa, mutta minulla on jäljellä edelliseltä työnantajalta saatuja Smartum-etuja. Voinko käyttää näitä edelleen?
Työntekijä: En tiedä salasanaani. Miten saan uuden salasanan Smartum-verkkopalveluun?
Työntekijä: Mitä teen, jos nimeni muuttuu?
Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?
Työntekijä: Toimiiko Smartum lähimaksulla tai Apple Paylla?
Työntekijä: Etujen verotus
Työntekijä: Voiko Smartum-eduilla ostaa alennuslippuja?
Työntekijä: Voiko palveluntarjoaja periä ylimääräisiä käsittelykuluja Smartum-maksuvälineillä maksettaessa?
Työntekijä: Smartum-eduilla maksaminen R-kioskilla
Työntekijä: Mitä teen, jos Wolt-maksuni epäonnistuu ja veloitus on lähtenyt kortiltani?
Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?
Työntekijä: Miten teen SmartumPay-maksuja?
Työntekijä: Miten voin käyttää Smartum-etuja?
Työntekijä: Missä voin käyttää Smartum-etuja?
Työntekijä: Näin otat SmartumPlus-saldon käyttöön SmartumPay-sovelluksessa
Työntekijä: Rahan lisääminen OmaLompakkoon
Työntekijä: Miten ja missä voin käyttää joustavaa SmartumPlus-saldoani?
Työntekijä: Miten maksan Smartum-tekstiviestimaksulla?
Työntekijä: Miten maksan liikunta- ja kulttuurisetelillä?
Työntekijä: Voinko lunastaa liput tapahtumaan myös ystävieni puolesta, joilla on Smartumin Liikunta- ja kulttuurisetelit käytössä?
Työntekijä: Voiko liikuntaedulla maksaa hierontaa?
Työntekijä: Miten ja missä voin maksaa Smartum Kulttuuriedulla?
Työntekijä: Voinko maksaa liikunta- tai kulttuuripaikalle verkossa?
Työntekijä: Miten maksan Smartumin lounaseduilla?
Työntekijä: Smartum-lounasedulla maksaminen Woltissa
Työntekijä: Voinko maksaa lounaan kuljetuksen lounasedulla?
Työntekijä: Miten voin muokata lounassaldoni määrää?
Työntekijä: Työnantajani tarjoaa minulle lounasetua, mutta en halua käyttää sitä. Miten toimin?
Työntekijä: Miten valitsen oikean saldotilin maksulle?
Työntekijä: En onnistu kirjautumaan SmartumPay-sovellukseen pankkitunnuksilla
Työntekijä: Mikä on SmartumPay-sovellus?
Työntekijä: Mistä lataan SmartumPay-sovelluksen?
Työntekijä: Miten SmartumPay-sovellukseen kirjaudutaan?
Työntekijä: Minulla ei ole älypuhelinta. Voinko maksaa SmartumPaylla?
Työntekijä: Missä voin käyttää SmartumPay-sovellusta?
Työntekijä: Miten maksan SmartumPay-sovelluksella?
Työntekijä: Miten maksan SmartumPay-sovelluksella QR-maksuja?
Työntekijä: SmartumPaylla etänä maksaminen eli muualla, kuin palveluntarjoajan kassalla
Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?
Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärällä summalla. Miten maksun voi korjata?
Työntekijä: Miten maksan lounaan ylimenevän osuuden maksaessani sovelluksella?
Työntekijä: Voinko peruuttaa tekemäni SmartumPay-maksun?
Työntekijä: Näenkö sovelluksesta ostohistoriani?
Työntekijä: Minulla on useampi Smartum-tili, mistä näen paljonko tileillä on saldoa?
Työntekijä: Miksi SmartumPayssa näkyy entinen työnantajani?