Kaikki kokoelmat
Työntekijät
SmartumPlus
Työntekijä: Miten maksan Smartum-tekstiviestimaksulla?
Työntekijä: Miten maksan Smartum-tekstiviestimaksulla?

Tästä artikkelista löydät tietoa siitä, kuinka suoritat Smartum-tekstiviestimaksun. hakusanat: tekstiviesti

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

  1. Kysy toimipistetunnus toimipisteen kassalta. Löydät toimipistetunnuksen myös käyttöpaikkahaustamme syöttämällä hakuun toimipisteen nimen, johon haluat maksaa.

  2. Syötä puhelimen tekstiviestikenttään TOIMIPISTETUNNUS sekä SUMMA, jonka haluat maksaa. Esimerkiksi NM4G5 19,90.

  3. Lähetä syöttämäsi tiedot tekstiviestillä numeroon +3584573960755. Suoritathan maksun toimipisteen kassalla.

  4. Näytä vastauksena tullut kuitti toimipisteen kassalla. Kuitissa näkyy maksajan nimi, summa sekä maksuaika. Toimipisteen henkilökunta voi tarkistaa kuittinäkymän puhelimen näytöltä.

Huom! Virhemaksutilanteissa ota välittömästi yhteyttä toimipisteen henkilökuntaan. Toimipisteen henkilökunta voi perua virheellisen maksun saman päivän aikana kirjautumalla Smartumin verkkopalveluun. Olethan huolellinen maksutilanteessa, sillä maksu tilitetään yleensä jo seuraavana päivänä toimipisteelle. Käyttäjän tekemä virhemaksu on käyttäjän vastuulla ja Smartumin asiakaspalvelussa ei lähtökohtaisesti pystytä peruuttamaan tai palauttamaan maksuja.

Mikäli et ole lisännyt puhelinnumeroasi tekstiviestimaksamista varten, voit tehdä sen täältä.

Vastasiko tämä kysymykseesi?