Kaikki kokoelmat
Kumppanit
Yrityksen tietojen päivittäminen
Kumppani: Miten hallinnoin ja lisään käyttäjiä verkkopalvelussa?
Kumppani: Miten hallinnoin ja lisään käyttäjiä verkkopalvelussa?

Artikkelissa kerromme, miten lisäät ja muokkaat käyttäjiä verkkopalvelussa.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Voit lisätä ja hallinnoida käyttäjiä kirjautumalla Smartumin verkkopalveluun.

Sopimuksesta vastaava voi lisätä toisen sopimusvastaavan tai tilittäjän osiosta ”käyttäjähallinta”. Tilittäjä voi tarkastella tilitysraportteja verkkopalvelussa. Sopimuksesta vastaava voi hallinnoida kaikkia sopimuksen tietoja ja päättää sopimukset. Huom! Mikäli haluat poistaa nykyisen sopimuksesta vastaavan, ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Toimipisteen käyttäjiä muokataan osiosta ”toimipisteet” valitsemalla oikea toimipiste ja tämän kohdalta ”käyttäjät”. Toimipisteelle on mahdollista lisätä toimipisteen pääkäyttäjä, joka voi tarkastella veloitushistoriaa ja muokata toimipisteen tietoja tai kassahenkilö, joka voi tarkastella veloitushistoriaa.

Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”. Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit.

Toimipisteen pääkäyttäjä voi hallinnoida toimipisteen käyttäjiä kohdasta ”toimipisteen käyttäjät”. Lisää käyttäjä painamalla ”lisää käyttäjä”. Muokkaa käyttäjän rooleja valitsemalla haluamasi käyttäjä listauksesta ja painamalla ”muokkaa rooleja”. Valitse lisättävät tai poistettavat roolit. Toimipisteen pääkäyttäjä voi lisätä kassahenkilön roolin.


Vastasiko tämä kysymykseesi?