Voit muokata yrityksesi tai toimipisteen tilinumeroa sopimuksesta vastaavan roolilla Smartumin verkkopalvelussa. Voit tarkastella tilinumeroa vasemman valikon kohdan ”Asiakkuuden tiedot” alta. Mikäli yrityksessänne käytetään tilityksiin vain yhtä tilinumeroa, voit muokata tilinumeroa tämän osion alta.

Mikäli toimipisteilläsi on eri tilinumerot, voit lisätä ja muokata toimipistekohtaisia tilinumeroita kohdassa ”Toimipisteet”. Pääset muokkaamaan toimipisteen tilinumeroa kynäsymbolia painamalla. Kun lisäät toimipisteelle tilinumeron, maksetaan tämän toimipisteen tilitykset tälle tilille. Mikäli toimipisteellä ei ole toimipistekohtaista tilinumeroa, käytetään tilityksiin sitä tilinumeroa, joka löytyy kohdasta ”Asiakkuuden tiedot”.

------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnosta...

Lounaskumppani: Miten käytän Smartum-verkkopalvelua?

Lounaskumppani: Raportoinnin tarkastelu verkkopalvelussa

Löysitkö etsimäsi vastauksen?