Etujen käyttöönotto SmartumPay-sovelluksessa edellyttää, että olet ensin hyväksynyt edut palvelun lähettämästä sähköpostiviestistä. Tämän jälkeen SmartumPlus-etujen käyttäjän tulee kirjautua SmartumPay-sovellukseen joko omilla verkkopankkitunnuksillaan tai mobiilivarmenteella.

1. Jos olet jo aiemmin kirjautunut SmartumPay-sovellukseen

SmartumPay-sovelluksessa näet sekä mahdolliset aiemmin jaetut sähköiset Smartum-saldosi, että SmartumPlus-saldot, kun teet seuraavat toimenpiteet:

  • Kirjaudu ulos SmartumPay-sovelluksesta painamalla ratas-ikonia > Kirjaudu ulos.

  • Kirjaudu sitten uudestaan sisään omilla verkkopankkitunnuksillasi tai Mobiilivarmenteella (Huom! Ethän kirjaudu Smartum-tunnuksillasi).

  • Nyt SmartumPayssa näkyvät sekä aiemmat sähköiset Smartum-saldot että SmartumPlus-saldot. Maksutapahtuman yhteydessä voit valita, mitä saldoa kulloinkin haluat käyttää.

  • Jos teit nämä toimenpiteet, muttet vieläkään näe SmartumPlus-saldojasi, niin poista sovellus ja lataa se uudelleen.

2. Jos kirjaudut SmartumPay-sovellukseen ensimmäistä kertaa

  • Kirjaudu SmartumPay-sovellukseen omilla verkkopankkitunnuksillasi tai mobiilivarmenteella.


Mikäli sinulla on ongelmia SmartumPay-kirjautumisessa, katso vinkkejä täältä!

Löysitkö etsimäsi vastauksen?