Kaikki kokoelmat
Työntekijät
Maksaminen
Työntekijä: Rahan lisääminen OmaLompakkoon
Työntekijä: Rahan lisääminen OmaLompakkoon

Artikkeli kertoo, kuinka rahan lisääminen ja palautuspyynnön tekeminen tapahtuu OmaLompakkossa. Hakusanat: OmaLompakko, Oma lompakko, plus

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty tällä viikolla

Jos Smartum-eduillesi on määritetty omavastuuosuus, voi työnantaja kytkeä OmaLompakko-palvelun käyttöön, jolloin omavastuuosuus peritään OmaLompakosta suoraan SmartumPay-maksun yhteydessä. OmaLompakkoon lisätty raha ei koskaan kasvata käytössä olevan Smartum-etujen määrää, vaan on ainoastaan omavastuuosuuden maksamista varten.

Huomaathan, että mikäli työnantaja ei ole määritellyt OmaLompakkoa työntekijöiden käyttöön, ei rahaa ole myöskään mahdollista OmaLompakkoon siirtää.


1. Avaa SmartumPay-sovellus ja siirry alapaneelista Tilit-välilehdelle.

2. Avaa OmaLompakko-näkymä ruudun oikeasta yläkulmasta.

3. Paina Lisää rahaa -painiketta.

4. Syötä sähköpostiosoitteesi, jonne haluat maksukuitit, sekä haluamasi summa. Paina Vahvista-painiketta, ja viimeistele siirto pankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Tunnistautuminen tulee tehdä useamman kerran pankistasi riippuen, joten seuraathan ruudulla annettuja ohjeita.

5. Kun raha on siirtynyt OmaLompakkoon onnistuneesti, saat siitä ruudulle ilmoituksen, sekä kuitin sähköpostiisi.


OmaLompakon palautuspyyntö

Joissakin tilanteissa voi olla tarpeen pyytää palautusta OmaLompakossasi olevasta summasta. Palautuspyynnön voit tehdä SmartumPay -sovelluksen kautta. Toimi näin:

1. Avaa SmartumPay-sovellus ja siirry alapaneelista Tilit-välilehdelle.
2. Avaa OmaLompakko-näkymä ruudun oikeasta yläkulmasta.
3. Paina linkkiä OmaLompakon saldon palautus ja toimi ohjeiden mukaan.

Vastasiko tämä kysymykseesi?