Miten voin saada Smartumin avulla lisää liiketoimintaa näinä vaikeina aikoina?

Monet kuluttajat miettivät nyt, kuinka he voisivat tukea itselleen tärkeitä yrityksiä vaikeissa tilanteissa, tai miten he voisivat palautua työstä, vaikka elämää pitää viettää tiettyjen rajoitusten puitteissa. Tarjoatko sinä täysin kontaktivapaan tavan nauttia palveluista niille edun käyttäjille, jotka haluavat vältellä kaikkia ylimääräisiä ihmiskontakeja? Voiko sinun palveluitasi ostaa jo etukäteen henkilökohtaisina ennakkolippuina, tai tarjoatko esimerkiksi turvallista ruoan kotiinkuljetusta? Alta löydät lisätietoa Smartumin verkko- ja SmartumPay-maksuista, jotka ovat turvallisia maksutapoja myös korona-aikana.

Miten saan Smartumin maksunappulan suoraan verkkokauppaani?

Smartum verkkomaksu (Checkout) on asiakkaalle ja kumppanille helppo maksuratkaisu kumppanin omilla nettisivuilla. Tiedotamme asiakkaillemme verkkomaksuja vastaanottavista paikoista, jotta asiakkaamme tietävät, missä he voivat käyttää Smartum-etunsa verkon kautta. Smartum verkkomaksujen (Checkout) käyttöönotto on helppoa eikä vaadi monimutkaisia muutoksia nettisivuillesi. Lue lisää täältä ja ryhdy toimeen!

Voinko ottaa SmartumPay-maksuja vastaan täysin etänä? Miten teen sen turvallisesti niin ettei virheellisiä maksuja synny?

Paras tapa etämaksuihin on yllä mainittu Smartum verkkomaksu (Checkout), sillä SmartumPay on suunniteltu ensisijaisesti kassalla käytettäväksi maksuvälineeksi. Jos käyttäjä tekee SmartumPay-maksun etänä, hän ottaa itse riskin väärään paikkaan tehdystä maksusta. Voit kuitenkin ohjeistaa asiakkaitasi maksamaan etänä myös SmartumPaylla, jos annat heille hyvät ohjeet. Lue täältä, kuinka voit ottaa maksuja vastaan ongelmitta myös etänä. Otetaan poikkeusaikoina kaikki keinot käyttöön etämaksujen helpottamiseksi!

Miten voin tilittää seteleitä Smartumille nyt, toimivatko setelitilitykset normaalisti?

Setelitilitykset toimivat toistaiseksi normaalisti, ja pystymme tilittämään ne normaalisti 14 arkipäivän kuluessa siitä, kun setelit saapuvat meille. Toivomme kuitenkin, että et tuo seteleitä suoraan toimistollemme, sillä olemme sulkeneet vastaanottomme viruksen leviämisen minimoimiseksi. Voit postittaa setelit meille normaalisti, tai käyttää esimerkiksi valitsemaasi kuriiripalvelua. Pieniä lähetyksiä voit myös tuoda ovessamme olevasta postiluukusta osoitteessa Yrjönkatu 11 B, Helsinki.

Löysitkö etsimäsi vastauksen?