Kaikki kokoelmat
Kumppanit
Maksujen vastaanottaminen
SmartumPay
Kumppani: Yritykselläni on monta toimipistettä. Mitä teen, jos asiakas maksaa SmartumPaylla väärään toimipisteeseen?
Kumppani: Yritykselläni on monta toimipistettä. Mitä teen, jos asiakas maksaa SmartumPaylla väärään toimipisteeseen?

Tekikö asiakas maksun väärälle toimipisteelle? Artikkelissa kerromme kuinka toimia, mikäli näin käy!

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Neuvo asiakastasi suorittamaan maksu oikeaan toimipisteeseen ja olemaan sitten pikaisesti yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0600 149 88, jotta virheellinen veloitus saadaan mitätöityä saman päivän aikana. Voit myös olla saman päivän aikana yhteydessä toimipisteeseen, johon maksu virheellisesti meni, ja pyytää toimipisteen Smartum-pääkäyttäjää mitätöimään maksun kirjautumalla verkkopalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?