Jos veloitus on virheellinen, voit mitätöidä sen saman päivän aikana kirjautumalla tunnuksillasi Smartumin verkkopalveluun . On asiakkaan vastuulla tarkistaa, että summa on oikein, joten sinun ei välttämättä tarvitse hyvittää summaa, jos se on virheellinen. Jos epäilet, että virhe on ollut Smartumin päässä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0600 149 88.

Näin hyvität asiakkaan maksun:

1. Kirjaudu verkkopalveluumme sisään tunnuksillasi ja valitse toimipisteen pääkäyttäjän rooli vasemmasta sivupaneelista. Mene kohtaan ”Tili” -> ”Maksuhistoria”, ja etsi oikea tapahtumanumero. Paina tapahtuma auki tapahtumanumeron kohdalta.

2. Tapahtuman avautuessa paina ”Hyvitys”-näppäintä.

3. Ja valmista tuli! Voit nyt sulkea sivun.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Liikunta- ja kulttuurikumppani: Miten käytän Smartum-verkkopalvelua?

Lounaskumppani: Smartum-verkkopalvelu

Hierontakumppani: Raportoinnin tarkastelu verkkopalvelussa

Löysitkö etsimäsi vastauksen?