Kaikki kokoelmat
Kumppanit
Maksujen vastaanottaminen
SmartumPay
Kumppani: Miten tarkistan, että SmartumPaylla suoritetun maksun tiedot ovat oikein?
Kumppani: Miten tarkistan, että SmartumPaylla suoritetun maksun tiedot ovat oikein?

Artikkelista löydät ohjeet asiakkaasi tekemän SmartumPay-maksun tarkistamiseksi maksutapahtuman yhteydessä.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Kun asiakas on suorittanut maksun, hän vilauttaa kännykkänsä näytöltä maksusta luodun kuitin.

• Tarkista kuitista, että maksettu summa sekä toimipisteen nimi ja osoite ovat oikein.

• Kuitin yläkulmasta näet päivämäärän ja kellonajan, jolloin maksu on tehty.

• Kuitissa näkyvä animaatio liikkuu 30 minuuttia maksun luomisesta. Kuitti on voimassa kuitenkin myös tämän jälkeen.

Voit halutessasi myös merkata kuitin tarkistetuksi. Näin varmistat, että kuitilla lunastetaan palvelu vain kerran. Kuittia näpäyttämällä pääset tarkistusnäkymään, jossa maksun voi merkata tarkistetuksi. Kuitin ja tarkistusnäkymän tilaksi muuttuu ”tarkistettu”.

Vastasiko tämä kysymykseesi?