Et voi itse peruuttaa SmartumPaylla tekemääsi maksua.

Mikäli maksu on tehty väärällä summalla, pyydä palveluntuottajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa saman päivän aikana ja tee maksu sitten oikealla summalla.

Jos olet vahingossa tehnyt maksun väärään toimipaikkaan, pyydä palveluntuottajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa saman päivän aikana ja tee uusi maksu oikealle toimipaikalle.

Jos et saa palveluntuottajaa kiinni, voit myös ottaa yhteyttä puhelimitse Smartumin asiakaspalveluun saman päivän aikana, jotta maksu voidaan perua.

Jos huomaat virheen vasta myöhemmin etkä samana päivänä, maksu on ehditty jo tilittää eteenpäin, eikä sitä voi enää perua. Tässä tapauksessa voit olla yhteydessä palveluntuottajaan ja sopia, miten voit käyttää maksamasi summan palveluina.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Näenkö sovelluksesta ostohistoriani?

Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärällä summalla. Miten maksun voi korjata?

Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?