Mikä on SmartumPay-sovellus?

SmartumPay on maksuton mobiilimaksusovellus, jolla voit maksaa Smartum-saldoeduillasi ja tarkistaa saldosi helposti milloin tai missä vaan. Jos työnantajasi tarjoaa jo Smartumin sähköisiä hyvinvointietuja, voit ottaa SmartumPayn käyttöön, vaikka heti! Jokainen voi ladata sen maksutta App Storesta, Google Play Storesta tai AppGallerysta.

Lisää tietoa SmartumPayn käyttöönottoon liittyen löydät täältä.

Miten kirjaudun SmartumPay-sovellukseen?

Voit kirjautua sovellukseen joko omalla Smartum-käyttäjätunnuksellasi (sähköpostiosoitteesi), verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella.

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Jos et muista salasanaasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset määrittelemään itsellesi salasanan. Jos tunnuksenasi toimiva sähköpostiosoite ei ole enää käytössäsi, palvelu ohjaa sinut vahvaan tunnistautumiseen, jolla voit muuttaa salasanasi. Jotta voit kirjautua SmartumPay-sovellukseen, tulee sinulla olla käytettävissäsi sähköisiä Smartum-etuja. Jos et näe etuja onnistuneen kirjautumisen jälkeen, syynä voi olla, että edut eivät ole vielä latautuneet tai edut ovat vanhentuneet.

SmartumPlus-asiakkaat voivat kirjautua sovellukseen vain verkkopankkitunnuksilla tai Mobiilivarmenteella.

Mitä teen, jos en omista älypuhelinta tai en halua ladata SmartumPay-sovellusta?

Smartumin sähköisten etujen käyttöön on monta hyvää tapaa ilman älypuhelintakin! Lisää tietoa käyttöön liittyen löydät täältä.

Työnantaja voi tilata työntekijöilleen Smartumin etuja myös perinteisessä setelimuodossa, jos älypuhelimen käyttö tai sovelluksen lataaminen eivät ole mahdollisia.

Milloin korttien käyttö on loppunut?

Korttien käyttö on loppunut Smartumin kumppaniverkoston toimipisteissä 31.12.2020. Kortissasi saattaa olla merkittynä voimassaoloaika, joka on tätä pidempi, mutta korttimaksujen vastaanottaminen on silti päättynyt vuoden 2020 lopussa.

Mitä voin tehdä, jos suosikkipaikkani ei hyväksy SmartumPay-sovellusta maksutapana?

Koska korttimaksuista on luovuttu, SmartumPay-maksujen vastaanottoa odotetaan koko verkostolta.

Kuulisimme mielellämme, missä käyttöpaikassa tai käyttöpaikoissa et ole voinut maksaa SmartumPaylla ollaksemme yhteydessä suoraan kyseisiin paikkoihin. Voit lähettää palautteesi sähköpostitse osoitteeseen kumppanit@smartum.fi tai täyttää verkkosivuillamme olevanlomakkeen.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Miten maksan SmartumPay-sovelluksella?

Työntekijä: Miten maksan SmartumPay-sovelluksella QR-maksuja?

Työntekijä: SmartumPaylla maksaminen muualla kuin palveluntarjoajan kassalla

Työntekijä: Näenkö sovelluksesta ostohistoriani?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?