• Huom! Jos yrityksessäsi on käytössä perinteisten Smartum-etujen sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä.

Pääset päivittämään tilin tietoja verkkopalvelussamme oikeasta yläkulmasta Käyttäjätili-osiossa. Valitse oikealta kohta "Asiakkuuden tiedot" -> Ilmoita uudet tiedot ja tallenna. Mikäli yrityksenne nimi on muuttunut, ilmoitathan sen asiakaspalveluumme. Jos myös yrityksenne y-tunnus on muuttunut, sinun täytyy rekisteröityä uudelleen verkkosivujemme kautta.


SmartumPlus: Miten päivitän tietojani?

SmartumPlus-etujen tilaajana voit hallinnoida seuraavia yrityksen tietoja Plus-tilausportaalissa sisäänkirjautuneena:

- Yrityksen asiakkuuden tiedot.

- Edun käyttäjien sähköpostit: kutsut etujen hyväksymiseen lähetetään näihin osoitteisiin.

- Edun käyttäjien tilin statuksen tarkistaminen: hyväksynyt edut käyttöön / odottaa hyväksyntää.

- Osa-aikaisuuden: tarkistettavissa edun käyttäjän sähköpostin perästä.

- Raportointi: palkkahallinnon raportit ja etutilin saldot.

- Smartumin pankkitiedot ja viitteen, joilla lounassaldoa voi täydentää suoralla tilisiirrolla

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työnantaja: Miten toimin, kun työntekijän työsuhde päättyy?

Työnantaja: Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?