Paina etusivun yläkulmassa olevaa Kirjaudu sisään -linkkiä, joka ohjaa sinut Smartum-verkkopalveluun. Heti verkkopalvelun etusivulla on linkki “Pyydä uutta salasanaa”.

Paina linkkiä ja seuraa ohjeita, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi.

  • Huom! Mikäli yrityksessänne on käytössä SmartumPlus-edut, niin tilaaja pääsee tunnistautumaan täällä. Tunnistautuminen tapahtuu aina joko verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. Sinulle ei muodostu varsinaisia käyttäjätunnuksia, joilla salasanan uudelleen asettaminen olisi mahdollista.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työnantaja: Miten päivitän tietojani?

Työnantaja: Miten tilaan Smartum-etuja (saldo) työntekijöilleni?

Työnantaja: Miten tilaan Smartum-seteleitä henkilökunnallemme?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?