Jos sähköpostiosoitteesi on muuttunut, kirjaudu Smartum-verkkopalveluun sen vaihtamiseksi. Kirjautumisen jälkeen, klikkaa vasemmasta yläkulmasta profiilin kuvaketta. Avautuvalta sivulta "Omat tietosi" näet sähköpostiosoitteesi. Vaihda sähköpostiosoite oikeaksi ja tallenna tekemäsi muutos. Salasana säilyy samana sähköpostiosoitteen vaihdoksesta huolimatta.

Jos et pääse kirjautumaan Smartum-verkkopalveluun sähköpostiosoitteen vaihtamista varten, voit palauttaa tunnuksen tunnistautumalla esimerkiksi verkkopankkitunnuksin tästä.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Työntekijä: Vaihdoin juuri työpaikkaa, mutta minulla on jäljellä edelliseltä työnantajalta saatuja Smartum-seteleitä tai sähköisiä Smartum-etuja. Voinko käyttää näitä edelleen?

Työntekijä: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?