• Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä.

En tiedä salasanaani. Miten saan uuden salasanan Smartum-verkkopalveluun?

Paina Smartum.fi-etusivun yläkulmassa olevaa Kirjaudu -painiketta ja valitse sen jälkeen Työntekijät - Smartum-verkkopalvelu. Tämä ohjaa sinut Smartum-verkkopalveluun. Heti verkkopalvelun etusivulla on linkki “Pyydä uutta salasanaa”.

Paina linkkiä ja seuraa ohjeita, niin saat uuden salasanan sähköpostiisi.

Jos tunnuksenasi toimiva sähköpostiosoite ei ole enää käytössäsi, palvelu ohjaa sinut vahvaan tunnistautumiseen, jolla voit muuttaa salasanasi. Pääset vahvaan tunnistautumiseen myös suoraan tämän linkin kautta.


SmartumPlus: En tiedä salasanaani. Miten saan uuden salasanan Smartum-verkkopalveluun?

SmartumPlus-edun käyttäjänä voit hallinoida tiliäsi sekä käyttää etuja vain SmartumPay-sovelluksella kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. SmartumPlus-palvelulle ei ole omaa selaimessa käytettävää portaalia, kuten perinteisillä saldoasiakkuuksilla käytössä oleva verkkopalvelumme. Siksi palveluun ei ole mahdollista saada tunnuksia eikä kirjautuminen ole mahdollista sähköposti/salasana-yhdistelmällä.


Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit varmistaa tämän SmartumPay-sovelluksen perusnäkymän kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Työntekijä: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?