Jos nimesi on muuttunut, soita asiakaspalveluumme numeroon 0600 149 88 arkisin klo 10-16 välillä, niin voimme tarkistaa ja päivittää tiedot oikeiksi. Emme voi valitettavasti päivittää tietoja sähköpostitse tietoturvasyistä.

Vaikka nimitietosi ei olisi vielä ajantasalla tiedoissasi, on etuja siltikin mahdollista ja helppoa käyttää mobiilissa SmartumPay-sovelluksen avulla. Sovelluksen voit ladata puhelimeesi App Storesta, Google Play -kaupasta tai AppGallerysta (Huawein matkapuhelimet).

Katso täältä, miten voit maksaa SmartumPay-sovelluksella.


SmartumPlus: Mitä teen jos nimeni muuttuu?

  • HUOM! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut sinun tulee ilmoittaa nimen muutoksesta työnantajasi tilaaja-oikeudelliselle käyttäjälle, joka voi korjata nimesi Plus-portaalissa työntekijälistaukselle.

    Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit varmistaa tämän SmartumPay-sovelluksen perusnäkymän kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Miten toimin, jos sähköpostiosoitteeni on vaihtunut?

Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?