Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-saldo, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä. Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit varmistaa tämän SmartumPay-sovelluksen perusnäkymästä kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.
Tietoturvasyistä nimeäsi ei voida vaihtaa chatin tai sähköpostin kautta tehdyn pyynnön perusteella, ellei uusi nimesi ilmene siitä sähköpostista, joka on tallennettuna Smartum-tilillesi verkkopalvelussamme. Sisäänkirjautuneena pääset vaihtamaan sähköpostiosoitteesi profiilissasi (vasen yläkulma).
Mikäli sähköpostin päivittäminen ei onnistu tällä tavoin, niin sinun tulee toimittaa kuva henkilöllisyystodistuksestasi turvapostin kautta. Näin päivitys voidaan tehdä tietoturvallisesti. Alta löydät ohjeet turvapostin käyttöön.
Näin lähetät salatun viestin Turvapostin käyttäjälle kumppanit@smartum.fi:
Mene sivulle www.turvaposti.fi.
Kirjoita kenttään "Lähetä turvapostia vastaanottajalle" (vastaanottajan sähköpostiosoite: kumppanit@smartum.fi) ja klikkaa "Lähetä".
Vaihtoehtoisesti voit liittää suoraan selaimeen osoitteen https://www.turvaposti.fi/viesti/kumppanit@smartum.fi
Kirjoita avautuvan näytön ylimpään kenttään oma sähköpostiosoitteesi, johon saapuu Turvaposti-palvelimelta lähetyksesi vahvistuspyyntö.
Kirjoita viesti ja liitä mahdollinen liite/liitteet.
Voit hyväksyä viestille ehdotetun salasanan tai vaihtaa tilalle oman salasanan. Salasana toimitetaan vastaanottajan matkapuhelimeen automaattisesti tekstiviestillä.
Klikkaa ”Lähetä”.
Turvaposti-palvelimelta saat vahvistuspyynnön sähköpostiosoitteeseesi, joka sinun pitää vielä kuitata klikkaamalla viestissä olevaa linkkiä. Viesti lähtee vastaanottajalle vasta tämän kuittauksen jälkeen!
HUOM! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-saldo, sinun tulee ilmoittaa nimen muutoksesta työnantajasi tilaaja-oikeudelliselle käyttäjälle, joka voi korjata nimesi SmartumPlus-portaalissa työntekijälistaukselle.
Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit varmistaa tämän SmartumPay-sovelluksen perusnäkymän kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.
----------------------------------------------------------------------------------------
Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...