• Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä.

Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Kirjaudu Smartum-verkkopalveluun www.smartum.fi oikeasta yläreunasta. Jos et näe "Kirjaudu"-nappulaa, sinulla on käytössäsi vanhentunut selain (todennäköisesti Internet Explorer), kokeile silloin vaihtaa selainta.

Käyttäjätunnus on sähköpostiosoitteesi. Jos et muista salasanaasi, voit tilata uuden kirjautumissivulta. Saat sähköpostiisi linkin, josta pääset määrittelemään itsellesi salasanan. Jos tunnuksenasi toimiva sähköpostiosoite ei ole enää käytössäsi, palvelu ohjaa sinut vahvaan tunnistautumiseen, jolla voit muuttaa salasanasi.

Jotta voit kirjautua verkkopalveluun, sinulla tulee olla sähköinen Smartum-etu. Seteleiden käyttäminen ei vaadi tunnuksia.


SmartumPlus: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

SmartumPlus-etujen käyttäjänä voit hallinoida tiliäsi sekä käyttää etuja vain SmartumPay-sovelluksella kirjautumalla verkkopankkitunnuksilla tai mobiilivarmenteella. SmartumPlus-palvelulle ei ole omaa selaimessa käytettävää portaalia, kuten perinteisillä saldoasiakkuuksilla käytössä oleva verkkopalvelumme. Siksi palveluun ei ole mahdollista saada tunnuksia eikä kirjautuminen ole mahdollista sähköposti/salasana-yhdistelmällä.

Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit varmistaa tämän SmartumPay-sovelluksen perusnäkymän kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: En tiedä salasanaani. Miten saan uuden salasanan Smartum-verkkopalveluun?

Työntekijä: Miten toimin, jos työnantajani vaihtuu ja olen unohtanut salasanani Smartum-verkkopalveluun?

Työntekijä: Miten toimin, jos sähköpostiosoitteeni on vaihtunut?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?