• Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä. Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit tarvittaessa varmistaa tämän vielä SmartumPay-sovelluksen perusnäkymästä kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

Mistä näen, koska Smartum-saldo erääntyy?

SmartumPay-mobiilisovelluksen kautta voit nähdä erääntyvien saldojen tilanteen missä ja milloin vain.

Voit tarkistaa saldosi voimassaoloajan myös kirjautumalla omaan verkkopalveluusi tästä. Kirjaudu sisään ja klikkaa kyseistä saldoa kohdassa "Tilin tiedot", niin näet tarkemmat erääntymis- ja tilitiedot.

Jos olet unohtanut tunnuksesi, voit pyytää uutta salasanaa kirjautumissivulla olevan linkin kautta. Käyttäjätunnuksesi on aina sähköpostiosoitteesi.


SmartumPlus: Mistä näen, koska saldo erääntyy?

SmartumPlus-edut ovat voimassa aina aina tilausvuodesta seuraavan vuoden loppuun. Jos tilaatte etuja tänä vuonna 2021, edut ovat tällöin voimassa 2022 loppuun jne. Lounasedut ovat taas voimassa kuluvan kuukauden loppuun saakka.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Mistä näen käytettävissä olevan saldoni ja ostohistorian?

Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Työntekijä: Millä tunnuksilla SmartumPay-sovellukseen kirjaudutaan?

Työntekijä: Minulla on useampi Smartum-tili, mistä näen paljonko tileillä on saldoa?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?