• Huom! Jos yrityksessänne on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-edut, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä. Jos olet epävarma mikä etutyyppi yrityksessäsi on, voit tarvittaessa varmistaa tämän vielä SmartumPay-sovelluksen perusnäkymästä kohdasta "Näytä saldot", tai kysyä asiaa työnantajaltasi.

Mistä näen, koska saldo erääntyy?

SmartumPay-mobiilisovelluksen kautta voit nähdä erääntyvien saldojen tilanteen missä ja milloin vain.

Voit tarkistaa saldosi voimassaoloajan myös kirjautumalla omaan Smartum-verkkopalveluusi tästä. Kirjaudu sisään ja klikkaa kyseistä saldoa kohdassa "Tilin tiedot", niin näet tarkemmat erääntymis- ja tilitiedot.

Jos olet unohtanut tunnuksesi, voit pyytää uutta salasanaa kirjautumissivulla olevan linkin kautta. Käyttäjätunnuksesi on aina sähköpostiosoitteesi.


SmartumPlus: Mistä näen, koska saldo erääntyy?

SmartumPlus-edut ovat voimassa aina vuoden kerrallaan alkaen siitä päivästä, kun olet saanut edut käyttöösi. Voimassaoloa ei ole mahdollista tarkistaa SmartumPay-sovelluksen puolelta.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Työntekijä: Mistä näen käytettävissä olevan saldoni ja ostohistorian?

Työntekijä: Miten voin kirjautua verkkopalveluun?

Työntekijä: Millä tunnuksilla SmartumPay-sovellukseen kirjaudutaan?

Työntekijä: Minulla on useampi Smartum-tili, mistä näen paljonko tileillä on saldoa?

Löysitkö etsimäsi vastauksen?