Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Tilaaminen
Työnantaja: Meille on tullut uusi työntekijä. Miten minun kannattaa tehdä uusi tilaus?
Työnantaja: Meille on tullut uusi työntekijä. Miten minun kannattaa tehdä uusi tilaus?

Onko yritykseenne tullut uusi työntekijä tai työntekijöitä? Löydät artikkelista ohjeet tilauksen tekemiseen sellaisessa tilanteessa.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Kun tarjoat etuja sellaiselle työntekijälle, jolle yrityksenne ei ole tarjonnut etuja aiemmin, tulee työntekijän ilmoittautua edun vastaanottajaksi ilmoittautumislinkin kautta. Uusia työntekijöitä ei siis pysty lisäämään itse tilaukselle suoraan, vaan heidän tulee ilmoittautua etuun ilmoittautumislinkin kautta. Voit lukea lisää täältä.

Suosittelemme siis tekemään kokonaan uuden tilauksen. Mikäli kopioit vanhan tilauksen, muokkaathan siinä tapauksessa vähintään ilmoittautumisajan lähitulevaisuuteen. Voit lähettää sitten ilmoittautumislinkin myös uusille työntekijöille saaden näin heidät samaan tilaukseen.


Huomaathan, että mikäli kopioit tilauslistan, kopioituu tilaukselle siis kaikki tiedot täsmälleen samana ilmoittautumisajasta, työntekijöistä ja etujen summista lähtien, jolloin tietoja tulee muistaa tarvittaessa manuaalisesti muokata.


Vastaavasti, mikäli haluatte kopioidulta tilaukselta poistaa työntekijöitä, voitte hylätä nämä jo etuun ilmoittautuneet ja lähettää ilmoittautumislinkin vain halutuille henkilöille.


Seuraavaksi sinua saattaa kiinnostaa:

Vastasiko tämä kysymykseesi?