Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Tilaaminen
Työntekijä: Miksi työntekijämme eivät ole saaneet etuja käyttöönsä?
Työntekijä: Miksi työntekijämme eivät ole saaneet etuja käyttöönsä?

Artikkelista löydät lisäohjeita tilanteeseen, jos työntekijänne eivät ole saaneet etuja käyttöönsä.

S
Tekijä: Support
Päivitetty yli viikko sitten

Varmistattehan, että olette maksaneet eduista muodostuneen laskun. Kun eduista muodostunut lasku on maksettu yrityksen toimesta, edut latautuvat työntekijöiden käyttöön samana päivänä kun suoritus saapuu Smartumin tilille.

Jos olette tilanneet laskun verkkolaskuna, varmistattehan, että lasku on varmasti mennyt maksuun eikä ole lähdössä maksuun vasta laskun eräpäivänä.

Tavallisesti maksu näkyy maksettuna 1-2 arkipäivää maksuhetkestä. Edut latautuvat käyttöön klo 18, ja työntekijät saavat tästä tiedon omaan sähköpostiinsa. Mikäli lasku on maksettu eikä etuja ole siltikään latautunut, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?