Kaikki kokoelmat
Työntekijät
SmartumPay työntekijälle
Työntekijä: Miksi SmartumPayssa näkyy entinen työnantajani?
Työntekijä: Miksi SmartumPayssa näkyy entinen työnantajani?

Tästä artikkelista löydät tietoa siitä, miksi SmartuPay-sovelluksessa näkyy entinen työnantajasi.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Jokaisella käyttäjällä voi olla vain yksi tili palveluun ja tiliin voi olla linkitetty samanaikaisesti myös useampi työnantaja. Tämä vanhan työnantajan näkyminen tilillä ei siis käytännössä vaikuta uuden työnantajan etutilauksiin, niille ilmoittautumiseen tai saldojen käyttöön.

Jos kuitenkin haluat vanhan työnantajan tilin pois näkyvistä tililtäsi, passivointi tulisi tehdä ensisijaisesti aiemman työnantajasi toimesta kun olet saanut nämä uuden työnantajan edut käyttöön.

Uuden/nykyisen työnantajan saldot ja nimi tulee näkyviin sovellukseen vasta sitten, kun sinulle on tilattu ja ladattu saldoa ensimmäisen kerran. Etu latautuu sinulle käytettäväksi sinä päivänä klo 18, kun työnantajasi tilauksen maksusuoritus on kirjautunut meille Smartumille ja tästä tulee vielä erikseen sinulle sähköposti-ilmoitus. Tarkemmista aikatauluista voit tiedustella suoraan työnantajaltasi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?