Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Laskutus
Työnantaja: Emme ole saaneet tilauksesta laskua
Työnantaja: Emme ole saaneet tilauksesta laskua

Missä lasku?

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Perinteiset Smartum-edut (saldo ja setelit)

Valittavissasi on verkkolaskutus tai sähköpostilaskutus. Alkuun on hyvä huomioida, ettei lasku lähde toimitettavaksi ennen kuin tilaus on viimeistelty. Jos tilaus on tarkista ja tilaa- tai odottaa ilmoittautumisia-vaiheessa, tilaus on vielä kesken.

Verkkolasku lähtee eteenpäin samana päivänä, kun on tilaus on hyväksytty. Se kuitenkin saattaa saapua teille vasta tilausta seuraavana aamuna.

Sähköpostilasku siirtyy eteenpäin seuraavan tunnin aikana. Sähköpostilaskut ovat automaattisia viestejä, joten joskus sähköpostit saattavat tulkita ne roskapostiksi. Tarkistathan siis myös sähköpostisi roskapostikansion tai joissain tapauksissa myös tarjoukset-kansion.

Mikäli laskua ei siltikään löydy, asiakaspalvelumme voi selvittää asiaa vielä tarkemmin.

SmartumPlus

On hyvä huomata, että SmartumPlus-edut laskutetaan ennakkolaskuna. Ennakkolasku on nopea tapa saada lasku tehdystä tilauksesta. Ennakkolaskulla laskutamme koko tilausta koskevan etujen arvon yhdellä kertaa tilauksen vahvistamisen jälkeen. Laskun maksamisen jälkeen edut jakautuvat työntekijöiden käyttöön.

Vaihtoehtoisesti tarjoamme jälkilaskutuksen suuremmille yrityksille. Jälkilaskutuksessa käsittelyaika on noin 5 arkipäivää. Käsittelyn jälkeen työntekijät saavat tiedon tarjotuista eduista ja edut jakautuvat työntekijöiden käyttöön. Jälkilaskutuksessa laskutus tapahtuu kuukausittain jälkikäteen etujen käytön perusteella.

Vastasiko tämä kysymykseesi?