Kaikki kokoelmat
Työntekijät
SmartumPay työntekijälle
Työntekijä: Miten valitsen oikean saldotilin maksulle?
Työntekijä: Miten valitsen oikean saldotilin maksulle?

Jos käytössäsi on useampaa Smartum-saldoa, voit valita minkä tilin saldoa haluat käyttää maksamiseen.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Jos käytössäsi on useampaa Smartum-saldoa, kuten eri ajankohtina vanhentuvia saldoetuja, voit valita minkä tilin saldoa haluat käyttää maksamiseen. Sovelluksen uusin versio priorisoi ensisijaisesti uusimman Smartum-saldotilin.

Näin valitset oikean saldotilin SmartumPay-sovelluksessa:


1. Valitse toimipiste, johon haluat maksaa.
2. Syötä maksettava summa ja paina "jatka". Tämän jälkeen saat valittua haluamasi saldotilin painamalla ”Valitse käytettävä saldo” -otsikon alla olevaa saldovalikkoa. Valitse avautuvasta näkymästä saldo, jolla haluat maksaa. Tarkista ennen maksun suorittamista, että näytöllä näkyy maksupainikkeen yläpuolella haluamasi saldo.
3. Vahvista maksu pyyhkäisemällä.

Katso tarkemmat ohjeet SmartumPay-maksujen tekemiseen täältä.

----------------------------------------------------------------------------------------

Hyvä tietää: Mikäli sinulla käytettävissäsi olevan Smartum-saldon summa on pienempi, kuin maksettava summa, ei maksua ole mahdollista tehdä. Jotta maksu voidaan tehdä, tulee sinulla olla yhtä saldoa riittävästi koko maksun suorittamista varten.
Jos siis maksettava summa on suurempi, kuin mitä sinulla on yksittäistä saldoa käytössäsi, varmistathan palveluntarjoajalta, onnistuuko maksu tehdä useammassa osassa. Tällöin voit tehdä maksun kahdella eri saldolla kahdessa osassa tai niin, että teet maksun alkuun Smartum-saldollasi ja loppuosa maksusta suoritetaan omalla maksukortilla.


Vastasiko tämä kysymykseesi?