Kaikki kokoelmat
Kumppanit
Yrityksen tietojen päivittäminen
Kumppani: Miten lisään uuden toimipisteen yritykselle?
Kumppani: Miten lisään uuden toimipisteen yritykselle?

Artikkelissa kerromme, kuinka saat lisättyä uuden toimipisteen yrityksellesi Smartumin verkkopalvelussa.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Miten lisään uuden toimipisteen yritykselleni?

Mikäli yrityksesi avaa uuden toimipisteen, sinun tulee lisätä se Smartumin verkkopalveluun, jotta voit vastaanottaa siellä Smartum-maksuja ja jotta potentiaaliset asiakkaat löytävät sen Smartumin käyttöpaikkahaussa sekä SmartumPay-sovelluksessa. Toimipisteen lisääminen tapahtuu Smartumin verkkopalvelun kautta.


Näin lisäät uuden toimipisteen:


1. Kirjaudu verkkopalveluun sopimuksesta vastaavan tunnuksilla.

2. Siirry sivuvalikosta osioon ”Toimipisteet”. Näet näytöllä listauksen toimipisteistäsi ja niiden yläpuolella ”Lisää toimipiste”-painikkeen.

3. Klikkaa ”Lisää toimipiste”.

4. Täytä uuden toimipisteen tiedot huolellisesti.


5. Tallenna lopuksi tiedot klikkaamalla ”Tallenna tiedot”-painiketta sivun alalaidassa.


6. Odota, että olemme lisänneet uuden toimipisteesi verkostoon. Pyrimme käsittelemään uusien toimipisteiden lisäykset mahdollisimman nopeasti. Käsittelyssä kestää enimmillään 14 päivää. Toimipaikka on lisätty verkostoon, kun uudelle toimipisteellesi nimetty pääkäyttäjä saa meiltä sähköpostiviestin otsikolla ”Sinulle on lisätty uusi rooli”.

7. Voit alkaa vastaanottamaan Smartum-maksuja uudessa toimipisteessäsi heti, kun lisäämäsi uuden toimipisteen pääkäyttäjä on saanut sähköpostivahvistuksen uuden roolin lisäämisestä.

Käsittelyn jälkeen lähetämme yrityksesi uudelle toimipisteelle materiaalipaketin postitse. Paketti sisältää mm. markkinointimateriaalia ja tilityslomakkeita setelitilityksiä varten.

Mikäli lisäsit uuden toimipisteen vahingossa tai haluat muokata olemassa olevien toimipisteiden nimiä, olethan yhteydessä asiakaspalveluumme.

Vastasiko tämä kysymykseesi?