Kaikki kokoelmat
Kumppanit
Maksujen vastaanottaminen
SmartumPay
Kumppani: Kuinka voin palauttaa virheellisen SmartumPay-maksun?
Kumppani: Kuinka voin palauttaa virheellisen SmartumPay-maksun?

Mitä teen, jos asiakas maksaa väärän summan SmartumPaylla? Entä jos asiakas maksaa väärälle toimipisteelle?

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Jos veloitus on virheellinen, voit mitätöidä sen saman päivän aikana kirjautumalla tunnuksillasi Smartumin verkkopalveluun . On asiakkaan vastuulla tarkistaa, että summa on oikein, joten sinun ei välttämättä tarvitse hyvittää summaa, jos se on virheellinen. Jos epäilet, että virhe on ollut Smartumin päässä, ole yhteydessä asiakaspalveluumme puhelimitse 0600 149 88.

Näin hyvität asiakkaan maksun:

1. Kirjaudu verkkopalveluumme sisään tunnuksillasi ja valitse toimipisteen pääkäyttäjän rooli vasemmasta sivupaneelista. Mene kohtaan ”Tili” -> ”Veloitushistoria”, ja etsi oikea tapahtumanumero. Paina tapahtuma auki tapahtumanumeron kohdalta.

2. Tapahtuman avautuessa paina ”Hyvitys”-näppäintä.

3. Ja valmista tuli! Voit nyt sulkea sivun.

Vastasiko tämä kysymykseesi?