Kaikki kokoelmat
Työntekijät
SmartumPay työntekijälle
Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?
Työntekijä: Tein maksun vahingossa väärään toimipaikkaan. Miten maksun voi korjata?

Teitkö virheellisen maksun väärälle palveluntarjoajalle? Artikkelista löydät ohjeet kuinka toimia tilanteessa.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Et voi itse peruuttaa SmartumPaylla tekemääsi maksua.

Jos olet vahingossa tehnyt maksun väärään toimipaikkaan, pyydä palveluntarjoajaa mitätöimään maksu Smartumin verkkopalvelussa ja tee uusi maksu oikealle toimipaikalle.

Jos huomaat virheen vasta myöhemmin, maksu on ehditty jo tilittää eteenpäin, eikä sitä voi enää perua. Tässä tapauksessa voit olla yhteydessä palveluntarjoajaan ja sopia, miten voit käyttää maksamasi summan palveluina.

Varmistathan aina huolellisesti ennen maksun vahvistamista, että olet varmasti maksamassa oikeaan toimipaikkaan.


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Seuraavaksi sinua saattaisi kiinnostaa...

Vastasiko tämä kysymykseesi?