Smartum Verkkopalvelussa tietojen päivittäminen onnistuu näin:
Perinteisten Smartum etujen tilaajana pääset päivittämään tilin tietoja verkkopalvelussamme oikeasta yläkulmasta Käyttäjätili-osiossa. Valitse oikealta kohta "Asiakkuuden tiedot" -> Ilmoita uudet tiedot ja tallenna.
Mikäli yrityksenne nimi on muuttunut, ilmoitathan sen asiakaspalveluumme. Jos myös yrityksenne y-tunnus on muuttunut, sinun täytyy rekisteröityä uudelleen verkkosivujemme kautta.
SmartumPlus-palvelussa tietojen päivittäminen onnistuu näin:
SmartumPlus-saldon tilaajana voit hallinnoida seuraavia yrityksen tietoja SmartumPlus-palvelussa sisäänkirjautuneena:
- Yrityksen asiakkuuden tiedot.
- Edun käyttäjien sähköpostit: kutsut etujen hyväksymiseen lähetetään näihin osoitteisiin.
- Edun käyttäjien tilin statuksen tarkistaminen: hyväksynyt edut käyttöön / odottaa hyväksyntää.
- Tilaajaoikeudellisen henkilön lisääminen.
- Osa-aikaisuuden: tarkistettavissa edun käyttäjän sähköpostin perästä.
- Raportointi: palkkahallinnon raportit ja etutilin saldot.
- Smartumin pankkitiedot ja viitteen, joilla lounassaldoa voi täydentää suoralla tilisiirrolla