Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Käyttäjähallinta
Työnantaja: Miten päivitän tietojani?
Työnantaja: Miten päivitän tietojani?

Artikkelista löydät ohjeet yrityksenne tietojen, kuten postiosoitteen, laskutusosoitteen ja puhelinnumeron muuttamiseksi ja päivittämiseksi.

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Smartum Verkkopalvelussa tietojen päivittäminen onnistuu näin:

Perinteisten Smartum etujen tilaajana pääset päivittämään tilin tietoja verkkopalvelussamme oikeasta yläkulmasta Käyttäjätili-osiossa. Valitse oikealta kohta "Asiakkuuden tiedot" -> Ilmoita uudet tiedot ja tallenna.

Mikäli yrityksenne nimi on muuttunut, ilmoitathan sen asiakaspalveluumme. Jos myös yrityksenne y-tunnus on muuttunut, sinun täytyy rekisteröityä uudelleen verkkosivujemme kautta.

SmartumPlus-palvelussa tietojen päivittäminen onnistuu näin:

SmartumPlus-saldon tilaajana voit hallinnoida seuraavia yrityksen tietoja SmartumPlus-palvelussa sisäänkirjautuneena:

- Yrityksen asiakkuuden tiedot.

- Edun käyttäjien sähköpostit: kutsut etujen hyväksymiseen lähetetään näihin osoitteisiin.

- Edun käyttäjien tilin statuksen tarkistaminen: hyväksynyt edut käyttöön / odottaa hyväksyntää.
- Tilaajaoikeudellisen henkilön lisääminen.

- Osa-aikaisuuden: tarkistettavissa edun käyttäjän sähköpostin perästä.

- Raportointi: palkkahallinnon raportit ja etutilin saldot.

- Smartumin pankkitiedot ja viitteen, joilla lounassaldoa voi täydentää suoralla tilisiirrolla

Vastasiko tämä kysymykseesi?