Kaikki kokoelmat
Työnantajat
Käyttäjähallinta
Työnantaja: Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?
Työnantaja: Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?

Artikkelista löydät ohjeet yrityksenne tilaajayhteyshenkilön vaihtamiseksi. Muutoksen tekeminen onnistuu kätevästi verkkopalvelumme kautta!

S
Tekijä: Smartum Järjestelmät
Päivitetty yli viikko sitten

Huom! Jos yrityksessäsi on käytössä perinteisten Smartum-etujen (saldo/setelit) sijaan SmartumPlus-saldo, pääset siirtymään tämän etutyypin ohjeisiin tästä.

Onko yrityksenne tilaajayhteyshenkilö vaihtumassa?

Pääset hallinnoimaan ja lisäämään yrityksesi yhteyshenkilöitä kirjautumalla Smartumin verkkopalveluun.

Kirjautumisen jälkeen klikkaa vasemmalla puolella olevasta valikosta "Käyttäjähallinta".

Tällä sivulla voit lisätä uusia tilaajia yrityksellenne "Lisää käyttäjä"-painikkeesta. Anna henkilön tiedot sekä sähköpostiosoite. Smartum käsittelee uuden käyttäjän lisäyksen ja käyttäjätunnuksen lisäyksestä saapuu ilmoitus sähköpostitse kyseiselle henkilölle.

Tällä sivulla voit myös poistaa olemassa olevien tilaajien käyttöoikeuksia klikkaamalla "Muokkaa rooleja" > Ota täppä pois kohdasta "Tilaaja".

SmartumPlus: Yrityksemme yhteyshenkilö vaihtuu. Miten asiassa pitää toimia?

Mikäli yrityksessänne on käytössä SmartumPlus-saldo ja haluatte vaihtaa yhteyshenkilöänne, olettehan yhteydessä asiakaspalveluumme. Voitte olla yhteydessä chat-palveluumme tai laittaa aiheesta sähköpostia osoitteeseen asiakaspalvelu@smartum.fi.

Vastasiko tämä kysymykseesi?